سمعک ها گاهی اوقات به عنوان رایانه های کوچک برای گوش شما توصیف می شود. با توجه به تکنولوژی پیشرفته و اندازه کوچک، قیمت سمعک می تواند از کمتر ازیک میلیون تومان تا چهار میلیون برای هر گوش برای بهترین تکنولوژی محدوده باشد. ویژگی ها، اندازه و سطح شخصی سازی می تواند به دلیل تفاوت هزینه ها باشد.

در حالی که اکثر برنامه های بیمه هنوز سمعک را پوشش نمیدهند، برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی صلاحیت خود را تامین می کنند مانند 90 روز مشابه پول نقد، که به شما اجازه می دهد هزینه سمعک را در مدت زمان طولانی گسترش دهید. تامین مالی شخص ثالث برای برخی و هنوز برای دیگران در دسترس است، ممکن است برنامه های کمک های موجود مانند برنامه توانبخشی حرفه ای ایالت شما وجود داشته باشد.

در حالی که بیمه ها به طور کلی سمعک ها را پوشش نمی دهند، کلینیک شنوایی سمعک بهار از بعضی مزایا مانند سمعک به صورت قسطی و یا بستن قرار داد با بیمه ی تامین اجتماعی بانک های ملی ، تجارت ، سپه و بانک مرکزی و اداره وزارت صنعت و معدن در سمعک ارزان با تکنولوژی بالا به شما کمک میکند وپوشش هایی برای مشاوره یا بهترین سمعک ارائه می دهد.

سمعک ها سرمایه گذاری در کیفیت زندگی و سلامت شماهستند.

حتی اگر فکر می کنید که شما نمی توانید سمعک ها را در اختیار داشته باشید، وقت آن رسیده که با ارائه کننده سمعک خود بازدید کنید، برای دفاع از خودتان از شما سوالات زیادی می کنید. آنها برای کار با افراد در تمام حوزه های زندگی مورد استفاده قرار می گیرند و اکثرا متعهد به یافتن راه حل برای متناسب با هر بودجه هستند.

هیچ وقت به خاطر قیمت بالا تر ، از سمعک مناسبتان صرف نظر نکنید . اگر می توانید حتما سمعک خوب ب و بدانید که این مقدار هزینه ی بیشتری که صرف سمعک بهتر می کنید هدر نمی رود و به همان اندازه زندگی شما را آسان و آسوده تر می کند .

قابل ذکر است اگر هر دو گوش شما مشکل شنوایی دارد و می خواهید از سمعک استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم حتما از سمعک های دو گوشی استفاده کنید ، در غیر این صورت ممکن است شنوایی گوش دیگرتان که سمعک ندارد ، وضعیت بدتری پیدا کند . توجه داشته باشید قیمت سمعک دوگوشی دو برابر سمعک یک گوشی است .

قیمت سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی از 1.880.000 تومان به بالا می باشد.

در شرایط قسطی این سمعک ها نصف مبلغ به صورت نقد دریافت و مابقی به صورت اقساط محاسبه میشود.

به عنوان مثال در اقساط ۶ ماهه، مبلغ هر قسط 157.000 تومان و در اقساط 10 ماهه، مبلغ هر قسط 123.000 تومان می باشد.

سمعک های پشت گوشی کوچک (mini BTE)

سمعک های داخل گوشی کاملا نامریی (IIC)

قیمت سمعک های پشت گوشی و کاملا نامریی از 2.000.000 تومان به بالامی باشد.

به عنوان مثال در اقساط 6 ماهه، مبلغ هر قسط 167.000 تومان و در اقساط 10 ماهه، مبلغ هر قسط 130.000 تومان می باشد.

سمعک های پشت گوشی خیلی کوچک

قیمت سمعک های پشت گوشی کوچک از 2.300.000 تومان به بالامی باشد.

به عنوان مثال در اقساط ۶ ماهه، مبلغ هر قسط 192.000 تومان و در اقساط 10 ماهه، مبلغ هر قسط 150.000 تومان می باشد.

منبع: "samakbahar.com"

اینستا گرام:   " samakbahar @"


lida سمعک ,تومان ,گوشی ,مبلغ ,اقساط ,قیمت ,ماهه، مبلغ , سمعک ,قیمت سمعک ,عنوان مثال ,کاملا نامریی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چابهار زیبای من افتتاح حساب بانکی ماسک مو و ماسک صورت ggsitgreat بانک اطلاعات مشاغل آگهی تایم padkharazmi